Friday, November 02, 2012

Remembering Dear Friends and Relatives...



Keeping the love alive!

Last night, me and the girls paid tribute to our dead relatives and friends. After some late night trip to nearby SM for some Liwanag candles, we lighted it in the garage in memory of our loved ones who passed away. May the flame and smoke reach the high heavens and comfort their soul. For Lola Tansing, For Uncle Bebot, For Lola Ula and Lola Ebi, For Auntie Abing and Uncle Bildo and to my dear friend Kendrick, these candles are for you!

6 comments:

joanne said...

Hindi rin kami nakapunta ng sementeryo kaya nagsindi lang din ng kandila..

ZaiZai said...

I'm sure they were grateful that you remembered them and they're all watching over you :) Natawa ako parang may pag promote sa Liwanag candles hehe :)

Pareng Jay said...

Ako din nagsindi nalang. Hay bat kasi sa North pa ang sementeryo namin.

* Pareng Jay was here

Im_Rix said...

nag alay din ba kayo ng food sa altar kung saan nandun yung pic ng love ones nyo? hihi ito kasi ang tradisyon naman na kinagisnan ko simula nung bata pa ako..

Archieviner said...

Di uso dito ang pagtitirik ng kandila. Namiss ko ang undas sa pinas.

tHirDy... said...

@joanne, nasa providence kase ung mga patay namin kaya nagtirik na lang dito ng kandila.
@zai, hahaha. parang promotion nga. eh walang ibang brand dun sa sm un lang nakita ko. lol.
@jay, malayo ka din? ehehehe
@rix, di eh.
@archie, ibang pagtitirik uso siguro jan. :)